Subject name | English Language 1 |
Details | Code VSITE041 Abbrev. ENG1 ECTS 2 Year 1 Semester Summer semester Type obligatory NQF Level 6 Bachelor study E-Learning 0% |
Activities | IT zg - Win 24/25 ECTS Units Hours Total T 1 15 2 30
N 0 0 0 0
L 0 0 0 0
S 0 0 0 0
PN 0 0 0 0
PT 0 2 1 0
PR 0 0 0 0
EN 0 0 0 0
ET 0 1 2 0
AL 1 1 30 30
|
Teachers | Leaders: Lamia Kulenović, pred., dr. sc. Darija Pešut, v. pred. |
Prerequisits | None |
Content | Slobodno vrijeme i način života, aktivnosti slobodnog vremena, osjećaji i načini njihova izražavanja, načini povezivanja misli u pripovjedačkom obliku, tajne uspješnog učenja jezika, najbolji načini za usvajanje novog vokabulara, načini izražavanja molbi, posebne prigode i blagdani, različiti načini opisivanja ljudskog izgleda i događaja, snovi, ambicije i njihovo ostvarivanje. Turističke destinacije i njihove ljepote.
|
Learning objectives | Opća. Služenje temeljnim jezičnim vještinama – govorenjem, slušanjem, čitanjem i pisanjem.
Posebna. Snalaženje u svakodnevnim životnim situacijama, bilo da se radi o komunikaciji na ulici, tržnici, u trgovini, hotelu, banci, ili pak, neobaveznom razgovoru s poznanicima o različitim sferama života. Pisanje jednostavnijih oblika teksta, poput kratkih obavijesti, izvještaja, elektroničke pošte i sl. Razumijevanje govornog materijala te čitanje jednostavnijih književnih i novinskih tekstova, u smislu pronalaženja relevantnih informacija.
|
Learning outcomes | 1. 1. Understand the main thoughts from general text or text from a prescribed literature and unfamiliar words within the context in which they were used. 2. Understand speaking or lecture about a familiar subject. 3. Describe subjects and contents related to interests. 4. Read, analyze and present a short written general material. 5. Ask questions and provide feedback. 6. Give advice, propositions, etc. 7. Follow and participate in discussion about familiar topics. 8. Write a short essay/report listing pros and cons. 9. Make short notes.
|
Competencies | Student je osposobljen za služenje temeljnim jezičnim vještinama – govorenjem, slušanjem, čitanjem i pisanjem. Sa sigurnošću se može snaći u svakodnevnim životnim situacijama, bilo da se radi o komunikaciji na ulici, tržnici, u trgovini, hotelu, banci, ili pak, neobaveznom razgovoru s poznanicima o različitim sferama života. U pismenoj komunikaciji osposobljen je za pisanje jednostavnijih oblika teksta, poput kratkih obavijesti, pozivnica, zamolbi, popunjavanja formulara i sl. Na isti se način osposobljava za razumijevanje govornog materijala, kao i za čitanje jednostavnijih književnih i novinskih tekstova, u smislu pronalaženja relevantnih informacija.
|
Recommended Literature | 1. Lebeau, I., Rees, G. (2008) Language Leader Pre-Intermediate (Coursebook with CD-ROM, Workbook), Pearson Education Ltd. Harlow.
2. Hornby, A. S. (1999) Oxford Advanced Learner's Dictonary, OUP. Oxford.
3. Walker E., Elsworth S., (2000) New Grammar Practice for Pre-Intermediate Students, Longman Ltd. Harlow
|
Additional Literature | 1. Aspinall, T. (2002) Test Your Listening, Pearson Education Ltd. Harlow. 2. Dean, M. (2002) Test Your Reading, Pearson Education Ltd. Harlow. 3. Watcyn-Jones, P., and Johnston, O. (2002) Test Your Vocabulary 2, Pearson Education Ltd. Harlow.
|
lectures (T) | - Uvod
1. Weather
1.1 Key vocabulary;
Present Simple and Present Continuous
1.2 Reading and speaking (Winter);
Questions
- 1.3 Scenario: Latin American Adventure
1.4 Study and writing skills (guidebook entry)
- 2. People
2.1 Key vocabulary;
Past Simple
2.2 Reading and speaking (Creative Lives);
Past Continuous
- 2.3 Scenario: Sharing a flat
2.4 Study and writing skills (keeping a learning diary)
- 3. The media
3.1 Key vocabulary;
Articles
3.2 Reading and speaking (World News);
Relative pronouns
- 3.3 Scenario: That's entertainment!
3.4 Study and writing skills (a TV programme review)
REVIEW Units 1-3
- 1. kolokvij;
Video materijali - razumijevanje
- 4. Health
4.1 Key vocabulary;
Present Perfect
4.2 Reading and speaking (Brain Food);
Present Perfect (for and since)
- 4.3 Scenario: Health at work
4.4 Study and writing skills (a thank you email)
- 5. Natural world
5.1 Key vocabulary;
Comparatives and superlatives
5.2 Reading and speaking (Animal Invasion);
Expressions of quantity
- 5.3 Scenario: Animals online
5.4 Study and writing skills (a comparative essay)
- 6. Society and family
6.1 Key vocabulary;
Modals - predictions
6.2 Reading and speaking (The Family);
First Conditional
- 6.3 Scenario: Family matters
6.4 Study and writing skills (an article)
- REVIEW Units 4-6;
Video materijali - razumijevanje
- 2. kolokvij;
Video materijali - razumijevanje
|
preliminary exam - theory (PT) | - Prvi kolokvij se održava se u 7. tjednu nastave. Obuhvaća gradivo predavanja 1-6. Studenti pišu pismenu zadaću i za pozitivnu ocjenu trebaju dobiti minimalno 50% bodova.
- Drugi kolokvij se održava se u 15. tjednu nastave. Obuhvaća gradivo predavanja 8-14. Studenti pišu pismenu zadaću i za pozitivnu ocjenu trebaju dobiti minimalno 50% bodova.
|
exam - theory (ET) | - Ispitu pristupaju studenti koji nisu položili niti jedan kolokvij. Obuhvaća cjelovito gradivo predmeta. Studenti pišu pismenu zadaću i za pozitivnu ocjenu trebaju dobiti minimalno 50% bodova.
|
autonomus learning (AL) | - kolokviji, konzultacije, samostalno učenje
|