Subject name | English for Engineers |
Details | Code VSITE043 Abbrev. TENG ECTS 3 Year 2 Semester Summer semester Type obligatory NQF Level 6 Bachelor study E-Learning 0% |
Activities | IT zg - Win 24/25 ECTS Units Hours Total T 1.5 15 3 45
N 0 0 0 0
L 0 0 0 0
S 0 0 0 0
PN 0 0 0 0
PT 0 2 1 0
PR 0 0 0 0
EN 0 0 0 0
ET 0 1 2 0
AL 1.5 1 45 45
|
Teachers | Leaders: dr. sc. Darija Pešut, v. pred. |
Prerequisits | None |
Content | Korisnici računala; pisanje kratkog opisa; arhitektura računala; pronalaženje određenih informacija u tekstu; razmjena tehničkih informacija; pisanje uputstava; računalne aplikacije; čitanje dijagrama; zanemarivanje nebitnih informacija; opisivanje procesa; periferni uređaji; opisivanje funkcije; operacijski sustavi, predviđanja; grafičko korisničko sučelje; čitanje dijagrama; objašnjavanje; vođenje bilježaka; preporučivanje; multimedija; pronalaženje informacija u dijagramu i tekstu; podrška korisniku; davanje uputstava; mreže; navođenje prednosti i nedostataka; Internet; komunikacija posredstvom računala. WWW; web stranice; ocjenjivanje; prijenos informacija; izrađivač web stranica; definicije i kolokacije; komunikacijski sustavi; opisivanje sustava; sigurnost podataka; skeniranje; objašnjavanje kriminaliteta počinjenog korištenjem računalnih tehnologija; čitanje tablice; razvoj programa; ljudi u računalnoj industriji; uspoređivanje različitih vrsta teksta; prezentacija; pisanje izvješća; pisanje sažetka; obrana vlastite odluke.
|
Learning objectives | Opća. Korištenje jezičnih vještina potrebnih u svijetu računalne tehnologije. Sposobnost jasnog i efikasnog pismenog i usmenog izražavanja na engleskom jeziku uključujući vještine javnog prezentiranja.
Posebna. Komuniciranje o svim područjima svoje struke, opisivanjerada nečega, uspoređivanje, opisivanje funkcijenečega, postavljanje pitanja, čitanje i crtanje dijagrama, predviđanje, pisanje bilješki, razumijevanje i pisanje jednostavnih i složenih uputstava, razmjenjivanje informacija, davanje preporuka, pronalaženje relevantnih informacija u tekstu; opisivanje procesa, opisivanje prednosti i nedostataka, pisanje i razumijevanje upozorenja, objašnjavanje.
|
Learning outcomes | 1. Define and describe the application of computers in a proper way, peripheral devices, operating system, GUI (graphical user interface), application programmes, multimedia, computer networks, Internet, WWW, communication systems, data security, software engineering. 2. Know and use terminology about the mentioned things in English language. 3. Describe topics and contents related to profession. 4. Read/understand, analyse and present written or audio-visual IT material with writing short notes. 5. Prepare and present a presentation. 6. Present a certain topic related to profession in a simple way, while emphasizing important elements and significant details. 7. To write, in a clear manner, a short, coherent written work (report, summary) within the framework of teaching units.
|
Competencies | Student je osposobljen za korištenje jezičnih vještina potrebnih u svijetu računalne tehnologije. Na engleskom jeziku zna: komunicirati o svim područjima svoje struke, opisivati kako nešto radi, uspoređivati, opisati funkciju nečega, postavljati pitanja, čitati i crtati dijagrame, predviđati, pisati bilješke, razumjeti i napisati jednostavna i složena uputstva, razmjenjivati informacije, preporučiti, pronaći relevantne informacije u tekstu; opisati proces, opisati prednosti i nedostatke, napisati i razumjeti upozorenja, objašnjavati.
|
Recommended Literature | 1. Esteras, Santiago R. (2008) Infotech English for computer users. Fourth edition (Students’ Book); Cambridge University Press, Cambridge.
2. Daintith, J; Wright, E. (Editors) (2008) A Dictionary of Computing; Oxford University Press, Oxford .
|
Additional Literature | Riley, D. (1999) Check Your Vocabulary for Computing ; Peter Collin Publishing, Teddington 2. Panian, Ž. (2005) Informatički enciklopedijski rječnik; Europapress holding d.o.o., Zagreb 3. Kiš, M. (2002) Englesko-hrvatski, hrvatsko-engleski informatički rječnik Naklada Ljevak, Zagreb
|
lectures (T) | - Uvodno;
Module 1: Computers today
Unit 1: Living in a digital age
Unit 2: Computer essentials
Language work: Collocations, classifying
- Module 1: Computers today
Unit 3: Inside the system
Unit 4: Buying a computer
Language work: defining relative clauses
- Module 2: Input/Output devices
Unit 5: Type, click and talk!
Unit 6: Capture your favorite image
Unit 7: Display screens and ergonomics
Language work: superlatives, suffixes, instructions and advice
- Module 2: Input/Output devices
Unit 8: Choosing a printer
Unit 9: Devices for the disabled
Language work: connectors, comparatives, noun phrases
- Module 3: Storage devices
Unit 10: Magnetic storage
Unit 11: Optical storage
Unit 12: Flash memory
Language work: precautions, connectors, word building
- Module 4: Basic software
Unit 13: The operating system (OS)
Unit 14: Word processing (WP)
Unit 15: Spreadsheets and databases
Language work: countable and uncountable nouns, articles, plurals
- 1. kolokvij;
Module 5: Faces of the Internet
Introduction - video materijali
- Module 5: Faces of the Internet
Unit 16: The Internet and email
Unit 17: The Web
Language work: questions, collocations, prefixes
- Module 5: Faces of the Internet
Unit 18: Chat and conferencing
Unit 19: Internet security
Language work: chat abbreviations, Past Simple
- Module 6: Creative software
Unit 20: Graphics and design
Unit 21: Desktop publishing
Language work: the -ing form, order of adjectives
- Module 6: Creative software
Unit 22: Multimedia
Unit 23: Web design
Language work: conditional sentences, modal verbs
- Module 7: Programming / Jobs in ICT
Unit 24: Program design and computer languages
Unit 25: Java
Unit 26: Jobs in ICT
Language work: word building, the infinitive, the -ed form, the Present Perfect
- Module 8: Computers tomorrow
Unit 27: Communication systems
Unit 28: Networks
Language work: the passive, phrasal verbs
- Module 8: Computers tomorrow
Unit 29: Video games
Unit 30: New technologies
Language work: adverbs, future forms
- Izlaganje studenata/Video materijali
2. kolokvij
|
preliminary exam - theory (PT) | - Prvi kolokvij se održava se u 7. tjednu nastave. Obuhvaća gradivo predavanja 1-6. Studenti pišu pismenu zadaću i za pozitivnu ocjenu trebaju dobiti minimalno 50% bodova.
- Drugi kolokvij se održava se u 15. tjednu nastave. Obuhvaća gradivo predavanja 8-14. Studenti pišu pismenu zadaću i za pozitivnu ocjenu trebaju dobiti minimalno 50% bodova.
|
exam - theory (ET) | - Ispitu pristupaju studenti koji nisu položili niti jedan kolokvij. Obuhvaća cjelovito gradivo predmeta. Studenti pišu pismenu zadaću i za pozitivnu ocjenu trebaju dobiti minimalno 50% bodova.
|
autonomus learning (AL) | - kolokviji, konzultacije, samostalno učenje
|